پروژه نورپردازی فروشگاه برند چرم درسا – تهران

پروژه نورپردازی فروشگاه برند چرم درسا – تهران


توضیحات

در پروژه نورپردازی فروشگاه برند چرم درسا در شعبه‌های اسکای سنتر لواسانات، مجتمع تجاری گلستان در شهرک غرب، مهردادمال کرج و مجتمع تجاری یوتوپیا در فرشته جهت نورپردازی عمومی و تاکیدی از چراغ‌های توکار ۳۵ وات، چراغ توکار ماژولار ۳۵ وات AR111، چراغ‌های ریلی (۲۵، ۳۵ و ۶۰ وات) اکووات استفاده شده است.

گروه معماری “نکست آفیس (next office)” که طراحی داخلی این پروژه را به عهده داشته برای توضیحات تکمیلی این پروژه ذکر کرده:
“در پروژه‌ی درسا که یک تولیدکننده‌ی پیشروی ایرانی است، با سوژه‌ی شی و نمایش آن، در کانسپتی چون خانه و ارتباط ما بین آن‌ها مواجه بودیم. سوالی که مطرح می‌شد این بود که ارتباط بدن، شی و فضا چگونه می‌توانست شکل بگیرد؟ در واقع این سه به چه صورت‌هایی می‌توانند در یک فضا با هم درگیر باشند؟
برای برند درسا که قصد دارد فعالیت بین‌المللی داشته باشد و به نوعی نمایش‌گر برشی از فرهنگ ایران باشد، ما از هندسه‌ها و جرزهای سازه‌های قدیمی وام گرفتیم، ولی از دل هندسه، جرزها را خالی کردیم و به یک هندسه شبح‌گونه‌ای از پیچیدگی معماری قدیمی رسیدیم، که شی را در کالبد هندسه قرار می‌داد.
چیزی که این موضوع را برایمان جالب‌تر می‌کرد، پاسخ معماری قدیمی به این مسئله بود. در خانه‌های قدیمی، در هندسه‌ی تعبیه شده‌ی آن فضا، اشیاء عموما در جداره‌ها، طاقچه‌ها، کمدها و سوراخ‌هایی که در جای جای این جرزها وجود داشت، قرار می‌گرفت. گویی قرارگیری اشیاء به گونه‌ای بود که در بدن معماری، فرو رفته و چیده شده تا به یک واحد هماهنگ برسد.”

نورپردازی فروشگاه برند چرم درسا - اکووات

پس از طراحی و اجرای پروژه برند چرم درسا توسط این مجموعه، نوبت به نورپردازی و انتخاب چراغ‌هایی متناسب با طراحی این پروژه رسید که با انتخاب درست و استفاده از چراغ‌های ال‌ای‌دی اکووات، نیازهای پروژه تماما رفع شد.


به سبد خرید شما اضافه شد:
پرداخت